Οδηγός διαχείρισης των freelancer συνεργατών σου

freelancers
Σύμφωνα με έρευνες του 2018 οι freelancers έχουν κατακλύσει τον κόσμο, με το ρεκόρ των 56,7 εκατομμυρίων ανθρώπων να φαντάζει απειλητικό (#not). Όταν οι μισθωτοί εργαζόμενοι αναζητούν καλύτερες συνθήκες περιβάλλοντος, ισορροπία μεταξύ εργασιακής και προσωπικής ζωής, αλλά και έλεγχο επί του φόρτου εργασίας τους, μην εκπλήσσεστε με αυτά τα νούμερα… Γιατί το freelancing είναι πλέον ΕΠΙΛΟΓΗ.

Παρ’ όλα αυτά, οι ανάγκες τους δεν σταματούν να διαφέρουν από αυτές των μισθωτών, μιας και θέλουν να γνωρίζουν και να κατανοούν τις αξίες και τους στόχους του οργανισμού για τον οποίο απασχολούνται, χρειάζονται πρόσβαση σε εργαλεία και αρχεία – πόσο μάλλον όταν μιλάμε για IT επαγγελματίες, και σίγουρα είναι αναγκαίο και γι’ αυτούς να επικοινωνούν καθημερινά (ή έστω συχνά) με τις εσωτερικές ομάδες για ανάδραση και συντονισμό.

Πώς, λοιπόν, θα προσαρμοστείτε στα νέα δεδομένα αγαπητά μου στελέχη του τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού και πώς θα εκπαιδεύσετε τους Managers τους να ανταποκριθούν εγκαίρως κι αποτελεσματικά στις παραπάνω ανάγκες τους;

Κεντροποιημένη Πληροφορία

Μην ξεχνάτε ότι δεν διαφέρουν και τόσο στα βασικά με τους εσωτερικούς εργαζόμενους, το οποίο σημαίνει ότι έχουν το ίδιο ανάγκη από ένα ουσιαστικό onboarding και εισαγωγή στον οργανισμό. Μόνον έτσι θα διασφαλίσετε την ομαλή ένταξή τους και την ενιαία κατανόηση όλων των μερών για τις προσδοκίες που θα κάνουν σύντομα την εμφάνισή τους.

Ένα επίσης σημαντικό «σημείο πόνου» τους, είναι η μισθοδοσία τους. Ξεκαθαρίστε πώς θα αμείβονται, τους κύκλους πληρωμών τους, αν η αμοιβή τους έχει συγκεκριμένες παραμέτρους όσον αφορά στην τιμολόγηση και απαντήστε όλες τις σχετικές τους απορίες.

Φροντίστε οι συμβάσεις τους να είναι προσβάσιμες και απόλυτα σαφείς. Μην αρκεστείτε σε μια προφορική συμφωνία μαζί τους. Εν ευθέτω χρόνω δεν θα εξυπηρετήσει κανένα μέρος κάτι τέτοιο, συν ότι μπορεί να οδηγήσει σε μεγάλο ρίσκο όσον αφορά σε ευθύνες και δεσμεύσεις με τρίτους συνεργάτες..

Η Οργάνωση είναι η μισή Αρχοντιά

Οργανώστε όσα τους ζητάτε, τα παραδοτέα τους, όλη την ροή των εργασιών και θα με θυμηθείτε!

Επικοινωνήστε τις ημέρες και τις ώρες όσων χρειάζεται να σχεδιαστούν και αναπτυχθούν, υπολογίζοντας ό,τι ενδιάμεσες εργασίες, λάθη, διορθώσεις και μικρότερες εκδόσεις παραδοτέων.

Αφήστε τους να εκφράσουν την άποψή τους, να αναπτύξουν τη σκέψη τους και εν τέλει, να αποδείξουν την τεχνογνωσία για την οποία τους εμπιστευτήκατε και τους προσλάβατε. Δυστυχώς, τις περισσότερες φορές, κυρίως επειδή είναι απομακρυσμένοι εργαζόμενοι, καταλήγουν συχνά να αμφισβητούνται.

Κρατήστε συχνή Επαφή

Δεν υπάρχει και άλλη επιλογή – μάτια που δεν βλέπονται άλλωστε… Το ξέρουμε όλοι το ρητό και κρύβει μεγάλη αλήθεια στη συγκεκριμένη περίπτωση. Αν θέλετε λοιπόν να μπορείτε να έχετε από αυτούς όσα συμφωνήσατε, μην ξεχνάτε πως στην άλλη πλευρά της συμφωνίας στέκεστε κι εσείς. Κοινώς, χρειάζεται να έχουν από εσάς άμεση ανάδραση στις ερωτήσεις τους και όσα παραδίδουν.

Ενθαρρύνετε, επίσης, επικοινωνία μεταξύ συνεργατών (εσωτερικών και απομακρυσμένων εργαζομένων), αν επιθυμείτε να έχετε μια ομαλή ροή εργασιών. Σε αυτό αρωγός είναι όχι μόνο ο υπεύθυνος εκάστου τμήματος, αλλά και το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού. Αλλά, από εκεί δεν ξεκινούν άραγε όλα…;

Της Έθελ Αγγελάτου

Image source: Manny Pantoja on Unsplash


Οδηγός διαχείρισης των freelancer συνεργατών σου
Tagged on:             

Leave a Reply