9 συμβουλές για χαλαρωτικό καλοκαίρι

Summer relax
Τα καλοκαίρια μας δεν είναι πάντα γεμάτα από ηλιόλουστες μέρες στην παραλία. Οι ελπίδες μας για διακοπές και ελεύθερο χρόνο πολλές φορές διαψεύδονται από έκτακτες καταστάσεις στη δουλειά, με ατέλειωτα meeting.

H αλήθεια είναι όμως ότι ο οργανισμός μας λειτουργεί καλύτερα συναισθηματικά, σωματικά και ψυχολογικά, όταν του δίνουμε χρόνο να ξεκουραστεί και να χαλαρώσει.

Εδώ καταγράφονται εννέα τρόποι για να μειώσετε το βαρύ φορτίο του στρες που έχει μαζευτεί πάνω σας τους τελευταίους εννέα μήνες και να απολαύσετε έστω και λίγες ημέρες διακοπών.

# 1: Περάστε χρόνο στον ήλιο. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει οπωσδήποτε να πάτε στην παραλία. Ακόμη και τριάντα λεπτά στον ήλιο μπορεί να βελτιώσουν σημαντικά την κατάσταση του σώματός σας. Πηγαίνετε σε ένα πάρκο και ξαπλώστε στο χορτάρι. Πιείτε τον καφέ σας στο μπαλκόνι ή σε μια αυλή. Το φως του ήλιου είναι μακράν η μεγαλύτερη πηγή βιταμίνης D, η οποία είναι ζωτικής σημασίας για την ενίσχυση των οστών και τη ρύθμιση σχεδόν όλων των συστημάτων στο σώμα μας.

# 2: Προτεραιότητα στον ύπνο. Ο ύπνος μπορεί να βελτιώσει τη σωματική αντοχή, να μειώσει τον κίνδυνο τραυματισμού, να ενισχύσει τον έλεγχο των νεύρων και τη λήψη αποφάσεων. Επομένως, κοιμηθείτε λίγο παραπάνω την Κυριακή ή ρυθμίστε το  ξυπνητήρι σας μία ώρα αργότερα. Ο ύπνος αποτελεί προτεραιότητα.

# 3: Κάντε γιόγκα. Η γιόγκα αποδεικνύεται ότι αποβάλλει την ανήσυχη ενέργεια και αυξάνει την αίσθηση της ηρεμίας. Είτε εγγραφείτε σε ένα τμήμα για αρχάριους είτε απλά κάνετε κάποιες ασκήσεις στο σπίτι, η γιόγκα θα απομακρύνει το άγχος και την ανησυχία και θα σας φέρει σε μια κατάσταση ξεκούρασης και χαλάρωσης.

# 4: Συμμετοχή στις αγαπημένες σας δραστηριότητες. Διαβάστε ένα βιβλίο. Δείτε μια ταινία. Κάνετε μαθήματα χορού. Απολαύστε ένα νόστιμο φαγητό. Ασχοληθείτε με πράγματα που σας φέρνουν χαρά, γιατί θα σας αναζωογονήσουν και θα καλλιεργήσουν τη θετική ενέργεια που μπορεί να λείπει από τη ζωή σας.

# 5: Παρακολουθήστε ένα ηλιοβασίλεμα. Τα έντονα πορτοκάλι, μοβ, μπλε και κόκκινα ηλιοβασιλέματα του καλοκαιριού είναι ασυναγώνιστα. Ακόμη και στην Αθήνα, υπάρχουν πολλά μέρη απ' όπου μπορείτε να απολαύσετε την ομορφιά του ηλιοβασιλέματος, που θα σας γεμίσει ευχάριστα συναισθήματα.

# 6: Γελάστε. Το γέλιο έχει έναν τρόπο να μας απελευθερώνει από το συναισθηματικό και φυσικό στρες. Το άγχος, η στενοχώρια και τα διάφορα εμπόδια που μας βασανίζουν, υποκύπτουν μπροστά στο γέλιο. Παρακολουθήστε λοιπόν μια παράσταση stand-up comedy ή επιλέξτε μια κωμωδία σε ένα θερινό σινεμά.

# 7: Γυμναστείτε τακτικά. Όλοι έχουμε ακούσει για τα οφέλη της άσκησης: ενισχύει τη μνήμη, βελτιώνει τη διάθεση, βελτιώνει τον ύπνο, μειώνει το σωματικό λίπος, βελτιώνει την αναπνοή και ενισχύει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.

# 8: Απενεργοποιήστε τις ηλεκτρονικές συσκευές. Στις μέρες μας, αγωνιζόμαστε να απελευθερωθούμε από το συνεχές «μπιμπ» των συσκευών που μας περιβάλλουν. Οι  καθημερινές ειδήσεις μπορεί να μας προκαλέσουν άγχος μας και οι τέλειες, «ρετουσαρισμένες» φωτογραφίες στο facebook μάς υπενθυμίζουν τις δικές μας ατέλειες. Προσπαθήστε για μία ώρα, μία ημέρα ή μία εβδομάδα να απενεργοποιήσετε αυτό το κομμάτι της τεχνολογίας και να μείνετε στην ησυχία σας.

# 9: Απολαύστε τη φύση. Κάντε μια βόλτα και απολαύστε την ποικιλία των αισθητήριων εμπειριών που μας περιβάλλουν. Δεν ζούμε σε έναν κόσμο με λευκούς τοίχους. Ζούμε σε έναν κόσμο γεμάτο ομορφιές. δέντραπουλιάυλούδια και... καρπούζια!

Της Μίας Κόλλια

Image source: artskill2k17, Shutterstock.com


9 συμβουλές για χαλαρωτικό καλοκαίρι
Tagged on:             

Leave a Reply