Πρώτα απ΄όλα ο πελάτης!

πελάτης
Κάθε επιχείρηση θέλει να έχει την καλύτερη φήμη. Στο πέρασμα του χρόνου, το καλό όνομα μιας επιχείρησης φέρνει περισσότερη πελατεία και κερδίζει την εμπιστοσύνη.

Η σωστή εξυπηρέτηση πελατών είναι ζωτικής σημασίας στην καθιέρωση και την ανάπτυξη  αυτής της εμπιστοσύνης. Στην εποχή των social media μάλιστα, η φήμη της εταιρείας σας μπορεί να σας εκτινάξει ή να σας βουλιάξει, σχεδόν σε χρόνο μηδέν.

Ας δούμε τι έχουν πει κάποιοι άνθρωποι για το πόσο σημαντικός είναι ο πελάτης για μια επιχείρηση:

«Εάν οι πελάτες σας μένουν ικανοποιημένοι, σίγουρα θα το συζητήσουν μεταξύ τους. Και αυτά τα καλά λόγια που θα μεταφερθούν από στόμα σε στόμα είναι κάτι που θα σας ενισχύσει πολύ». -Jeff Bezos

«Δεν είναι το πιο δυνατό από όλα τα είδη αυτό που επιβιώνει, ούτε το πιο έξυπνο, αλλά εκείνο που ανταποκρίνεται καλύτερα και γρηγορότερα στις αλλαγές». -Charles Darwin

«Υπάρχει μόνο ένα αφεντικό: ο πελάτης. Και μπορεί να απολύσει τον κάθε έναν σε μια επιχείρηση από τον διευθυντή και κάτω, απλώς με το να ξοδέψει τα χρήματά του κάπου αλλού». -Sam Walton

«Χρειάζονται 20 χρόνια για να χτιστεί μια καλή φήμη και πέντε λεπτά για να καταστραφεί. Αν το σκεφτείτε αυτό, θα κάνετε τα πράγματα διαφορετικά». -Warren Buffett

«Αυτό που παίρνετε πετυχαίνοντας τους στόχους σας δεν είναι τόσο σημαντικό όσο αυτό που γίνεστε πετυχαίνοντας τους στόχους σας». -Zig Ziglar

«Το καλά καμωμένο είναι καλύτερο από το καλά ειπωμένο». -Benjamin Franklin

«Στις επιχειρήσεις, παίρνεις αυτό που θέλεις δίνοντας στους άλλους αυτό που θέλουν». -Alice McDougal

«Οι άνθρωποι μπορεί να ξεχάσουν αυτό που είπες ή αυτό που έκανες, όμως δεν θα ξεχάσουν ποτέ πώς τους έκανες να αισθανθούν». -Maya Angelou

«Η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι ένας τομέας μιας επιχείρησης, είναι δουλειά όλης της επιχείρησης». -Ανώνυμος

«Είμαστε αυτό που επαναλαμβανόμενα κάνουμε. Η υπεροχή δεν είναι μία μόνο πράξη, είναι συνήθεια». –Aριστοτέλης

«Να είστε τόσο καλοί, ώστε να μην μπορούν να σας αγνοήσουν». -Steve Martin

«Οι πιο δυσαρεστημένοι πελάτες είναι η καλύτερη πηγή γνώσης για μια επιχείρηση». -Bill Gates

Της Μίας Κόλλια

Copyright: www.shutterstock.com


Πρώτα απ΄όλα ο πελάτης!
Tagged on:             

Leave a Reply