Πώς να περνάμε καλύτερα!

puzzle company culture
Οι κοινές εμπειρίες και το μοίρασμα βελτιώνουν το περιβάλλον της επιχείρησής και κάνουν τη δουλειά και τη ζωή μας πιο όμορφη.

Της Μίας Κόλλια

Η εταιρική κουλτούρα είναι από τους όρους οι οποίοι δεν γίνονται πάντα εύκολα αντιληπτοί - και σίγουρα είναι κάτι παραπάνω από μια καφετιέρα γεμάτη καφέ για τους υπαλλήλους. Σκεφτείτε ότι αυτοί οι άνθρωποι δαπανούν τουλάχιστον 40 ώρες την εβδομάδα στην εταιρεία σας, οι ίδιοι μεταξύ τους, μήνας βγαίνει, μήνας μπαίνει. Εάν μπορέσετε να δημιουργήσετε ένα περιβάλλον που είναι ευχάριστο και αυθόρμητο, θα έχετε πιο ευτυχισμένους υπαλλήλους, που θα παράγουν καλύτερη εργασία. Όσο για το πώς θα το πετύχετε; Το «κλειδί» είναι το μοίρασμα κοινών εμπειριών.

Δείτε ορισμένους τρόπους που θα ανεβάσουν την κουλτούρα της επιχείρησής σας σε άλλο επίπεδο, με κάποιες κοινές εκδηλώσεις εκτός γραφείου.

Συλλέξτε ιδέες: Κάντε μια έρευνα γύρω από τα ενδιαφέροντα των υπαλλήλων σας. Αυτό μπορεί να γίνει με ένα απλό ερωτηματολόγιο στο mail τους. Τους αρέσουν οι εκδρομές; Οι συναντήσεις σε ένα μπαρ για χαλαρό ποτό; Οι επισκέψεις σε ένα μουσείο ή έναν αρχαιολογικό χώρο; Ανάλογα με τις απαντήσεις τους, μπορείτε να διοργανώσετε μια τέτοια μηνιαία ή διμηνιαία εξόρμηση.

Αναθέστε το σε κάποιον: Μπορείτε να μιλήσετε για ιδέες ή τρόπους για να ενισχύσετε το ηθικό της ομάδας, αλλά αν αυτό δεν το αναλάβει συγκεκριμένα κάποιος, είναι πιθανόν ότι ποτέ δεν πρόκειται να πάρει σάρκα και οστά. Εάν έχετε μια μεγαλύτερη επιχείρηση, μπορείτε να το αναθέσετε στον διευθυντή προσωπικού. Όμως και σε μικρότερες επιχειρήσεις, όπου οι εργαζόμενοι έχουν περισσότερες κοινές ευθύνες, πάλι χρειάζεται ένας άνθρωπος που θα ασχολείται και με αυτό το κομμάτι -διαφορετικά, η εκδρομή θα αναβάλλεται... επ' αόριστον.

Κάντε έναν προϋπολογισμό: Μπορεί το budget σας να είναι μικρό και να πιστεύετε ότι δεν περισσεύουν χρήματα για «περιττά» έξοδα. Πριν καταλήξετε όμως σε μια τέτοια απόφαση, κάντε έναν προϋπολογισμό. Αποφασίστε πρώτα τι είναι πιο σημαντικό για την ομάδα σας. Δύο φορές τον χρόνο μεγάλες εκδηλώσεις ή 5-10 μικρότερες; Οργανώστε κάτι μέχρι εκεί που αντέχετε οικονομικά και αν τελικά φέτος δεν μπορείτε, δύο ώρες νωρίτερα λήξη εργασιών κάποια Παρασκευή του μήνα, είναι μια ευχάριστη έκπληξη.

Φτιάξτε ένα πρόγραμμα: Αυτό φαίνεται προφανές, αλλά θα εκπλαγείτε με το πόσο γρήγορα «γεμίζουν» τα ημερολόγια. Εάν ο πυρήνας σχεδιασμού αυτών των εκδηλώσεων είναι να συνδεθείτε ως ομάδα, βεβαιωθείτε ότι όλοι οι υπάλληλοί σας είναι διαθέσιμοι πριν από την κράτηση οποιουδήποτε χώρου ή δραστηριότητας. Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο για την ομαδική κουλτούρα και το ηθικό από το να αποκλειστούν μέλη της εταιρείας που διαφορετικά θα ήθελαν να έρθουν στην εκδήλωση. Προσπαθήστε λοιπόν να κάνετε τα σχέδιά σας όσο το δυνατόν νωρίτερα, για να είναι όλοι ελεύθεροι από υποχρεώσεις.

Αποτυπώστε τις στιγμές: Όταν διασκεδάζετε ως ομάδα, βγάλτε φωτογραφίες και βίντεο και βάλτε τα κάπου όπου όλοι οι εργαζόμενοι μπορούν να τα δουν. Δημοσιεύστε τις εικόνες στα κοινωνικά μέσα ή συμπεριλάβετέ τα στο newsletter της εταιρείας. Οι κοινές αναμνήσεις χτίζουν σχέσεις και κάνουν τους υπαλλήλους σας πιο ευτυχισμένους και πιο πιστούς. στην επιχείρηση.

Image source: Gerd Altmann by Pixabay


Πώς να περνάμε καλύτερα!
Tagged on:         

Leave a Reply