Blog

Adecco | Ετήσια Έρευνα Τάσεων Προσέλκυσης & Επιλογής Προσωπικού

Adecco | Ετήσια Έρευνα Τάσεων Προσέλκυσης & Επιλογής Προσωπικού

Για πρώτη φορά, η Adecco Ελλάδας και το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με την πολύτιμη συμμετοχή στελεχών Ανθρώπινου Δυναμικού από ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας, διεξήγαγαν έρευνα με σκοπό…

Πώς μετατρέπω τους εργαζομένους μου σε Brand Ambassadors;

Πώς μετατρέπω τους εργαζομένους μου σε Brand Ambassadors;
Φανταστείτε ένα κόσμο όπου οι δράσεις του marketing δεν θα πηγάζουν μόνο από το αντίστοιχο τμήμα κάθε οργανισμού, αλλά από το «στόμα», τη διάθεση και τις ενέργειες κάθε εργαζόμενού του. Online και offline. Παράδεισος, σωστά;

Πράγματα που πρέπει να γνωρίζει ένας εργοδότης για την εστίαση

Πράγματα που πρέπει να γνωρίζει ένας εργοδότης για την εστίαση
Γνωστές, μικρές λεπτομέρειες μπροστά στις οποίες οι περισσότεροι εργοδότες εθελοτυφλούν, αλλά είναι εκείνες που κάνουν πετυχημένη και βιώσιμη μια επιχείρηση εστίασης. 

Τα «όχι» του δημόσιου λόγου

Τα «όχι» του δημόσιου λόγου

Η επιλογή των λέξεων είναι ένας από τους κρίσιμους τρόπους που εμπνέουν ένα κοινό. Για έναν επιτυχημένο ομιλητή, υπάρχουν ορισμένες λέξεις και φράσεις στις οποίες μπορεί πάντα να βασίζεται, ώστε να τον βοηθήσουν να συνδεθεί με το κοινό του.

Καλοκαίρι και παραγωγικότητα – αν το καταφέρατε, είστε πιο έτοιμοι από ποτέ!

Καλοκαίρι και παραγωγικότητα – αν το καταφέρατε, είστε πιο έτοιμοι από ποτέ!
Οι καλοκαιρινοί μήνες πέρασαν και μαζί τους μια περίοδος που οφείλετε κάθε χρόνο να την διαχειρίζεστε σωστά. Κάθε κλάδος δεν μοιάζει με τον άλλο, το οποίο σημαίνει ότι η εποχικότητα δεν μεταφράζεται με την ίδια βαρύτητα παραγωγικότητας για όλους τους…