Εννιά μήνες μετά την εμφάνιση της πανδημίας και με τους όρους “Skype”, “Webex” και “Zoom” να έχουν καθιερωθεί στο καθημερινό λεξιλόγιο μας, πολλές εταιρείες "συναντιούνται" με το κοινό τους, μέσω digital πλατφορμών.
Σύμφωνα με την Έρευνα Προοπτικών Απασχόλησης της ManpowerGroup, όπου συμμετείχαν συμμετείχαν 38.073 εργοδότες σε 43 χώρες και επικράτειες, 404 Έλληνες εργοδότες καταγράφουν αμετάβλητες προοπτικές προσλήψεων για το χρονικό διάστημα από τον Οκτώβριο έως και τον Δεκέμβριο.
Όταν καθημερινά προκύπτουν αφορμές παγκοσμίως που χτυπούν κρίσιμα ζητήματα όπως τον ρατσισμό, χωρίς αυτό να περιορίζεται μόνο στη φυλετική διάκριση, είναι καθήκον όλων των οργανισμών να βγουν ηγετικά μπροστά και να κάνουν κάτι γι’ αυτό.
Το Bloomberg φωνάζει πως οι εργαζόμενοι, τη σήμερον ημέρα, θα άφηναν παχυλούς μισθούς σε δευτερόλεπτα, για καλύτερα προνόμια και ένα υγιές περιβάλλον στην εργασία (πόσο οξύμωρο ακούγεται πλέον αυτό το «υγιές»;).
Σύμφωνα με νέα έρευνα του Ομίλου Adecco με τίτλο “Resetting Normal: Defining the New Era of Work” (Επαναπροσδιορίζοντας την κανονικότητα: Ορίζοντας τη νέα εποχή της εργασίας), η πανδημία του κορωνοϊού έχει επιφέρει ριζικές αλλαγές στη συμπεριφορά και τις προσδοκίες των…
Έχοντας διανύσει την Εβδομάδα Υπερηφάνειας στην Αθήνα (4-12 Σεπτεμβρίου), ας ρίξουμε μια ματιά για το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να χαράξουν μια νέα σελίδα στο τι σημαίνει: «κάνω HR με γνώμονα την αποδοχή».