Blog

Οι παθητικοί αναζητούντες εργασία είναι καλύτεροι υποψήφιοι. Μύθος ή Αλήθεια; [Μέρος Α’]

Οι παθητικοί αναζητούντες εργασία είναι καλύτεροι υποψήφιοι. Μύθος ή Αλήθεια; [Μέρος Α’]

Είναι γεγονός, ότι αν σκεφτείτε τις τελευταίες συνεντεύξεις που έχετε διεξάγει, αλλά και προσλήψεις που έχετε κάνει, θα συνειδητοποιήσετε ότι οι περισσότεροι υποψήφιοι δεν ήταν στελέχη σε ανεργία ή δυσαρεστημένα με την εργασία τους, αλλά παθητικοί αναζητούντες εργασία που ανταποκρίθηκαν…

Λιγότερες εργάσιμες, μεγαλύτερη παραγωγικότητα. Κι όμως!

Λιγότερες εργάσιμες, μεγαλύτερη παραγωγικότητα. Κι όμως!
Μοντέρνοι καιροί, απαιτούν μοντέρνες συνθήκες εργασίας. Όσο κι αν η αγορά εργασίας επιτάσσει εδώ και χρόνια την απασχόληση 5 ημέρες την εβδομάδα, οι νέες γενιές απαιτούν εναλλακτικές συνθήκες εργασίας κι οφείλουμε να τις εξετάσουμε και να τις εφαρμόσουμε κατά το…

Έλλειψη ταλέντων στην Ελλάδα; Ναι, υπάρχει.

Έλλειψη ταλέντων στην Ελλάδα; Ναι, υπάρχει.
Στα επιχειρηματικά «πηγαδάκια», όλο ακούμε (και βλέπουμε) τη βασική έλλειψη σε ταλέντα και εξειδικευμένο προσωπικό. Πού χάθηκαν τα ταλέντα και σε ποια θέση κατάταξης είναι η Ελλάδα;

ΟΙ KAΛΥΤΕΡΕΣ ΑΤΑΚΕΣ ΤΟΥ 6ου UP EVENT | μέρος Β’

ΟΙ KAΛΥΤΕΡΕΣ ΑΤΑΚΕΣ ΤΟΥ 6ου UP EVENT | μέρος Β’
Οι Ημέρες Καριέρας 2019 για ακόμη μία χρονιά πραγματοποιήθηκαν στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων και παράλληλα με το μεγαλύτερο event για την εργασία το Up Εvent συνέχισε τη δράση του με πολλές ομιλίες προς τους υποψηφίους.

ΟΙ KAΛΥΤΕΡΕΣ ΑΤΑΚΕΣ ΤΟΥ 6ου UP EVENT | μέρος Α’

ΟΙ KAΛΥΤΕΡΕΣ ΑΤΑΚΕΣ ΤΟΥ 6ου UP EVENT | μέρος Α’

Οι Ημέρες Καριέρας 2019 για ακόμη μία χρονιά πραγματοποιήθηκαν στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων και παράλληλα με το μεγαλύτερο event για την εργασία το Up Εvent συνέχισε τη δράση του με πολλές ομιλίες προς τους υποψηφίους.

Adecco | Ετήσια Έρευνα Τάσεων Προσέλκυσης & Επιλογής Προσωπικού

Adecco | Ετήσια Έρευνα Τάσεων Προσέλκυσης & Επιλογής Προσωπικού

Για πρώτη φορά, η Adecco Ελλάδας και το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με την πολύτιμη συμμετοχή στελεχών Ανθρώπινου Δυναμικού από ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας, διεξήγαγαν έρευνα με σκοπό…

Πώς μετατρέπω τους εργαζομένους μου σε Brand Ambassadors;

Πώς μετατρέπω τους εργαζομένους μου σε Brand Ambassadors;
Φανταστείτε ένα κόσμο όπου οι δράσεις του marketing δεν θα πηγάζουν μόνο από το αντίστοιχο τμήμα κάθε οργανισμού, αλλά από το «στόμα», τη διάθεση και τις ενέργειες κάθε εργαζόμενού του. Online και offline. Παράδεισος, σωστά;