Blog

ManpowerGroup Έρευνα | Οι αναζητούντες εργασία αναζητούν διασυνδέσεις υψηλής τεχνολογίας παράλληλα με εμπειρίες υψηλής αλληλεπίδρασης

ManpowerGroup Έρευνα | Οι αναζητούντες εργασία αναζητούν διασυνδέσεις υψηλής τεχνολογίας παράλληλα με εμπειρίες υψηλής αλληλεπίδρασης

Οι εργαζόμενοι αναφέρουν ότι οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι εφαρμογές κινητών, οι εικονικές ημέρες καριέρας, οι συνομιλίες με τους εργοδότες μέσω chat ή οι ψηφιακές αξιολογήσεις δεξιοτήτων, αποτελούν πλέον τα βασικά μέσα για την ανεύρεση θέσεων εργασίας ηλεκτρονικά.

ΙCAP Έρευνα | Brain Drain & Gain 2018

ΙCAP Έρευνα | Brain Drain & Gain 2018

Η διαρροή του ανθρώπινου κεφαλαίου της Ελλάδας συνεχίζεται αλλά και παγιώνεται, τροφοδοτούμενη από το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον και την αντίληψη για αναξιοκρατία, ήταν το κύριο συμπέρασμα ανάμεσα στα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας για την ανάσχεση του φαινομένου μετανάστευσης ανθρώπινου κεφαλαίου…

Don’t do it!

Don’t do it!

Όλοι έχουμε τις δικές μας αντιλήψεις για το πώς μοιάζει η «αποτελεσματική» ηγεσία, οπότε θα ήταν μάταιο να προσπαθήσουμε να καθορίσουμε ποια γνώμη είναι η πιο σωστή. Σημασία έχει να μη γελάνε οι άλλοι πίσω από την πλάτη μας και…

Ένα Digital Boost για τις στρατηγικές Recruitment σας! [Μέρος Α’]

Ένα Digital Boost για τις στρατηγικές Recruitment σας! [Μέρος Α’]

Γνωρίζουμε πλέον καλά πως η τεχνολογία έχει επηρεάσει για τα καλά τα business τμήματα όλων των επιχειρήσεων. Παρ’ όλα αυτά, υπάρχουν συγκεκριμένα τμήματα που κλίνουν πολύ πιο εύκολα κι έχουν προσαρμοστεί στις απαιτήσεις αυτής της νέας ψηφιακής εποχής που διανύουμε.

Έρευνα Adecco | Η Απασχολησιμότητα στην Ελλάδα 2018

Έρευνα Adecco | Η Απασχολησιμότητα στην Ελλάδα 2018

Ο Όμιλος Adecco Ελλάδας πραγματοποίησε για 4η συνεχή χρονιά την έρευνα «Η Απασχολησιμότητα στην Ελλάδα» διερευνώντας τον τρόπο με τον οποίο οι εργαζόμενοι και οι υποψήφιοι αντιλαμβάνονται την κατάσταση στην αγορά εργασίας το 2018.

Τhe Κing Of Style Business

Τhe Κing Of Style Business

Tips επιτυχίας από τον Bernard Arnault Δημιουργικότητα. Ποιότητα. Μακροχρόνιος προγραμματισμός. Αυτές είναι οι λέξεις που περιγράφουν τη φιλοσοφία του κροίσου της μόδας. Ο Bernard Arnault πρόεδρος της LVMH της μεγαλύτερης εταιρείας ειδών πολυτελείας του κόσμου είχε την ικανότητα για να…

Πώς χτίζεται η εμπιστοσύνη μεταξύ εργοδότη και εργαζομένου

Πώς χτίζεται η εμπιστοσύνη μεταξύ εργοδότη και εργαζομένου

Λαμβάνοντας υπ’ όψιν συναισθήματα όπως ο φόβος, η υπερηφάνεια και η αντιπάθεια που μπορεί να προκύψουν στη σχέση μεταξύ εργοδότη και εργαζόμενου, οι εργοδότες θα πρέπει να είναι σε θέση να αξιοποιούν στο έπακρο όλες τις ευκαιρίες που τους δίνονται…

Accenture Case-study | Μια πινελιά προσωπικής εμπειρίας στους νεοπροσληφθέντες, μέσω τεχνολογίας

Accenture Case-study | Μια πινελιά προσωπικής εμπειρίας στους νεοπροσληφθέντες, μέσω τεχνολογίας

Η διαδικασία του induction σε πολλούς οργανισμούς έχει, συνήθως, δύο διαστάσεις: την αποτελεσματική διαχείριση των γραφειοκρατικών διαδικασιών και ένα ζεστό καλωσόρισμα του νεοπροσληφθέντα στην ομάδα.

Πώς θα αναδείξετε το Employer Brand σας; Σαν τα “αυγά”… από μέσα προς τα έξω. [Μέρος Β’]

Πώς θα αναδείξετε το Employer Brand σας; Σαν τα “αυγά”… από μέσα προς τα έξω. [Μέρος Β’]

Τον προηγούμενο μήνα, συζητήσαμε πώς μπορεί ένας οργανισμός να επιτύχει βέλτιστες πρακτικές κι αποτελέσματα Employer Branding. Μα, πώς αλλιώς, παρά μέσα από μια ειλικρινή ματιά και κρίση όσων συμβαίνουν εντός – στους ανθρώπους του. Τουλάχιστον, αυτή είναι μια καλή αρχή…