Στελέχωση Απομακρυσμένου Εργατικού Δυναμικού και τα Special skills τους [ΜΕΡΟΣ Β’]


[…συνέχεια από το προηγούμενο μέρος]

 

Τι θα αναζητήσετε για την Στελέχωσή τους

Επιχειρηματίες ασφαλώς – στην ψυχή τουλάχιστον. Οι καλύτεροι από όσους εργάζονται επιτυχώς απομακρυσμένα, τείνουν να…. λειτουργούν και να σκέφτονται έτσι, αν δεν έχουν ήδη ξεκινήσει κάποιο startup, και παρατηρείται ότι κατέχουν δύο πολύ επιθυμητά χαρακτηριστικά: παίρνουν πρωτοβουλίες και έχουν ευσυνειδησία. Μπορούν να λειτουργήσουν αυτόνομα, οργανώνοντας τον εαυτό τους, το χρόνο και τις αρμοδιότητές τους. Αν, μάλιστα, έχουν ξαναεργαστεί σε απομακρυσμένο καθεστώς ή σε ευέλικτο περιβάλλον, αυτοί είναι πολύ καλοί δείκτες για την πρόσληψή τους.

 

Η εμπιστοσύνη είναι, επίσης, ένα από τα πιο σημαντικά κριτήρια που θα ενώσει τη σχέση σας μαζί τους και θα απογειώσει την αποτελεσματικότητα αυτής της «σχέσης», ειδικά όταν η απόσταση λειτουργεί ως καταλυτικός παράγοντας. Και θα χρειαστεί, αυτή, να εμπνέεται κι από τα δύο μέρη. Ποια είναι, όπως, η «κόλλα» που θα προκαλέσει την εμπιστοσύνη μεταξύ σας; Η συνοχή και συνέπεια στην επικοινωνία. Είναι απαραίτητο, και τα δύο μέρη, να γνωρίζουν την πρόοδο των εργασιών, τον τρέχοντα στόχο και τη διαθεσιμότητα, ο ένας του άλλου. Κοινώς, κι οι δύο χρειάζεται να μπορείτε να αξιοποιήσετε μέσα που θα σας φέρουν άμεσα σε επαφή, π.χ. μέσω tele-conference κλήσεις, skype, κ.ο.κ.. Άρα, σίγουρα κι οι δύο, οφείλετε να είστε εξοικειωμένοι με την τεχνολογία.

 

Εντοπίστε τους στο Δίκτυό σας

Το πρώτο μέρος για να τους αναζητήσετε είναι μέσα από τις κοινότητες που έχετε χτίσει, όπως blogs που παρακολουθείτε, οι LinkedIn followers σας, τα meet-ups που συμμετέχετε, κ.ά.. Θα γνωρίζουν ήδη το brand για το οποίο εργάζεστε ως recruiters, άρα αυτό τα κάνει όλα ευκολότερα, ειδικά αν ενημερώνονται έτσι για τα τρέχοντα προϊόντα, τις εξελίξεις και τους πελάτες της εταιρείας σας.

 

Παρ’ όλα αυτά, αν το δίκτυό σας δεν βοηθάει την κατάσταση, πάντα η αναζήτηση μέσω job boards/sites καλό είναι να «τρέχει στον αυτόματο πιλότο» και να σας παράγει ταυτόχρονα αποτελέσματα. Μπορείτε λοιπόν, να ανακοινώσετε ελκυστικά πακέτα αποδοχών ή να δρομολογήσετε στοχευμένες σε αυτούς καμπάνιες στα social, κι έτσι τα νέα να φτάσουν γρηγορότερα στ’ αυτιά τους, μέσω social word-of-mouth.

 

Γίνετε οι Επενδυτές τους (angel investors)

Ίσως ο καλύτερος τρόπος για να τους προσελκύσετε απευθείας κατά πάνω σας… είναι να τους δείτε με άλλο μάτι, πόσο μάλλον να τους διαχειριστείτε και με άλλο budget. Όπως ακριβώς ένας StartUper ή επιχειρηματίας – που έχει ούτως ή άλλως τα περισσότερα από τα προαναφερθέντα χαρακτηριστικά – αναζητά επενδυτές, έτσι κι εκείνοι σας έχουν απόλυτη ανάγκη με τον ίδιο τρόπο. Όχι μόνο για να επενδύσετε σε αυτούς και τα προϊόντα/υπηρεσίες τους, αλλά και για να τους δώσετε κατεύθυνση, κίνητρο, χρονική διορία για τα παραδοτέα τους και προοπτική. Μην ξεχνάτε μόνο ότι όλα αυτά είναι πρόσκαιρα, μέχρι ο κύκλος των εργασιών να ολοκληρωθεί. Συνεπώς, παρέχετέ τους όλους τους πόρους που θα χρειαστούν και αφήστε τους το «χώρο» να δράσουν.

 

Της Έθελ Αγγελάτου

Copyright: www.shutterstock.com


Στελέχωση Απομακρυσμένου Εργατικού Δυναμικού και τα Special skills τους [ΜΕΡΟΣ Β’]

Leave a Reply